Банк «ТРАСТ» запрошує клієнтів оцінити якість обслуговування

19.12.2014

Одним із стратегічних завдань Банку на 2015 рік є залучення нових та існуючих клієнтів до процесу покращення якості обслуговування. Ми будемо вдячні Вам за відгуки та пропозиції щодо вдосконалення роботи відділень, точок експрес-кредитування й контакт-центру Банку. Конструктивну критику також вітаємо. Просимо залишати коментарі у спеціальному розділі на нашому сайті за посиланням: http://banktrust.com.ua/ua/gradeofservice/

Десять найбільш активних учасників, які розмістять свої відгуки та пропозиції на сайті у період з 19.12.2014 по 31.01.2015 р., отримають подарунок від Банку – платіжну картку преміум-класу з безкоштовним річним обслуговуванням.

_newpage _newpage _newpage _newpage